9 – 10 Aralık Adwords Eğitim Zirvesi, dijital pazarlama uzmanları, reklamcılar, marka sahipleri, yöneticiler, öğrenciler gibi keyifli bir katılımcı kitlesi ile birlikte tamamlandı!

Titanic City Hotel’de 9 Aralık Cuma günü saat 10.00’da başlayan Adwords Zirvesi, dijital pazarlamanın tüm sırlarını ve Adwords reklamcılığının tekniklerini katılımcılarla paylaştı.

Dijital Pazarlama Uzmanı Cem Orman’ın açılış konuşması ile başlayan Adwords Zirvesi süresince Adwords’ün nasıl kullanıldığını merak edenler, internet reklamcılığını meslek edinmek isteyenler, web sitelerinin ziyaretçi sayısını yükseltme amacında olanlar faydalı olacak bilgiler edindiler.

SEO Akademi Eğitmeni Cem Orman, açılış konuşmasında zirvede işlenecek konular ve eğitim sonu verilecek ödüller üzerinde durdu. Katılımcılara Adwords Zirvesi hakkında bilgi verildikten sonra ilk olarak Adwords’ün ne olduğu ve ne için kullanıldığı konuşuldu. Adwords hesabı oluştururken dikkat edilmesi gerekenler ve Adwords araçları anlatıldı.

Adwords Zirvesi 1.gün eğitimi Google Adwords Reklam Biçimleri oturumu ile devam etti. Adwords eğitimi konuşmacısı Cem Orman, kampanya oluşturmayı, reklam, dil ve yer hedeflemeyi, anahtar kelime hedefi koymayı uygulamalı olarak anlattı. Ayrıca reklam verme seçiminden bahsederek katılımcıların sorularını yanıtladı.

Google Adwords hesap yapısı üzerine konuşulan sonraki oturumda ise Adwords’te kampanya oluştururken dikkat edilmesi gerekenler anlatıldı. Kampanya bütçelerinin nasıl kontrol edileceği, ödeme işlemlerinin nasıl yapılacağı ve kampanya optimizasyonu üzerinde duruldu.

İlk gün Adwords eğitimi soru – cevap bölümü sonrasında tamamlandı. Özel sorusu olanlar eğitmenlerimize sorularını ileterek cevap aldılar.

2. Gün Adwords eğitimimiz ise SEO Akademi eğitmeni ve Dijital Pazarlama Uzmanı Cem Orman’ın konuşmasıyla başladı. Reklam Grubu Düzeyi Ayarları başlıklı oturumda anahtar kelime eşleme türlerinden ve hesap düzeyi ayarlarından bahsedildi.

Görüntülü Reklam Ağı oturumunda ise Adwords Zirvesi katılımcılarına efektif reklamlar oluşturmanın yolları anlatılırken Remarketing kavramının öneminden ve nasıl yeniden pazarlama yapılacağından bahsedildi. Dönüşüm kodu oluşturma konusuna da değinildi.

Youtube Reklamları adlı Adwords Zirvesi oturumunda görüntülü reklamların gücü ve kullanımından bahsedildi. Ardından Google Adwords reklamlarının performanslarının nasıl takip edileceği ve faturalandırma ile performans optimize etme üzerinde duruldu.

Google’da Etkin Optimizasyon Yöntemleri bölümünde ise SEO’nun Adwords kampanyalarına nasıl katkı sağlayacağı anlatıldı. Arama motoru optimizasyonu ile desteklenen sitelerin avantajları üzerinde duruldu. Ardından Analytics hakkında temel bilgiler verildi. Son olarak Adwords raporlama sistemi ve rapor oluşturma anlatıldıktan sonra dijital pazarlamacı adaylarına nasıl sunum yapmaları gerektiği hakkında püf noktaları verildi.

Genel Tekrar bölümümüzde ise 2 gün boyunca anlatılanlar derlendi ve katılımcıların soruları yanıtlandı. Ardından yapılan çekilişle 1 kişiye SEO Akademi’den SEO Eğitimi, 1 kişiye Foto Life Akademi’den Temel Fotoğrafçılık Kursu hediye edildi ve kapanış konuşmasıyla zirve tamamlandı. Sertifikaların dağıtılmasından sonra hatıra fotoğrafları çekilerek katılımcılara veda edildi.

طراحی سایتطراحی وب سایتسئوسئو سایتبهینه سازی سایتوکیل دادگستریوکیل پایه یکوکیل پایه یک دادگستریخوراک طیور